Kvadrat naglar! ;D

Heej! ;DD
Idag gjorde jag ett par naglar som jag tyckte var väldigt enkla men ändå lite coola! :)
Hoppas DU gillar dom.
 
 
Du behöver:
Base o top lack
Svart (small pensel)
Ljuslila
Lila
Ljusblå
Blå
 

Steg 1: Ta på Base lack.
 
 
 
 
Steg 2: Måla lila på alla naglarna. ↓
 
 
Steg 3: Måla sedan en kvadrat någonstans på nageln
med den ljuslila. (se bild,om du nt fattar) ↓
 
 
 
Steg 4: Måla sen kvadrater igen med den
ljusblåa o den blåa. (se bild igen) ↓
 
 
 
Steg 6: Måla sedan med den svarta linjer
där mellan kvadraterna möts.
 
 
Oh sen är det färdigt! ;D ♥
 
 
 
Kram Flisan och Emmis! ♥ :)

Kommentarer
Evelina♥ säger:

vet ni vart man köper lösnaglar :D jag har så fula naglar :D tacksam för svar:) =)

Svar: Man kan köpa det ungefär var som helst!;) T ex Ullared, Kicks och alla andra affärer med nagelsaker;)♥ Kram Flisan och Emmis!:)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

Ebba säger:

Hej!

Har en liten frågestund på min blogg, så ni får gärna gå in och ställa frågor!

Kram♥

Svar: Heej Ebba! :)
Aa,såg det! Har redan ställt en fråga så du vet! ;D

Kram Emmis och Flisan! ♥ :)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-25 | 12:40:27
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback