♥♥Flower and stripe!♥♥

♥♥Heej sötisar!♥♥
Idag fick jag lite inspiration av bilder från google!:)♥ Tillslut fick jag dom här naglarna:
Haha, Nice bakrund va?!:D♥
Du behöver:
Lila-rött nagellack, (Eller någon annan färg) vitt nagellack+pensel, tandpetare, Top lack och Bace coat;)♥

Steg 1: Måla varannan nagel halva och hela:)↓♥
 
Steg 2: Måla sedan ett streck där nagellacket slutar. (På dom som bara har nagellack till hälften av naglen) Efter det gör du en blomma nedanför, ett tips är att dra streck från en mittpungt och ut. Glömm inte att göra en lila prick i mitten av blomman med en tandpetare eller något annat. Sedan avslutar du med några prickar från blomman till slutet av naglen;)♥



Steg 3: Måla sedan ränder från det vita strecket.:)♥



Steg 4: Måla sedan en blomma i mitten av naglen och gör prickar från blomman ut till kanterna mellan bladen♥↓



Steg 5: Måla sedan sträck fast diagonalt!:)↓♥
 
Det var allt!:) Hoppas att du förstod allt!:D♥

Kram och en till kram Flisan och Emmis!♥:)

Kommentarer
Evelina säger:

jag ÄLSKAR dom naglarna. jag ÄLSKAR hela bloggen :D jag kommer apsolut att följa bloggen :D

Svar: Tack,s jättemke! :) ÅÅå,tack igen! :D Vi blir jätteglada över det! :) ♥
Många kramar Flisan och Emmis! ♥♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

Evelina säger:

jag ÄLSKAR dom naglarna. jag ÄLSKAR hela bloggen :D jag kommer apsolut att följa bloggen :D

Svar: Hehe,tack igen? :) (du har skrivit 3 st likadana kommentarer! :D Fast det gör ingenting,det är bara kul att svara på dom! ;)
Kramisar Flisan och Emmis! ♥ :)
flisanemmisnaglar.blogg.se

Evelina säger:

jag ÄLSKAR dom naglarna:D elr jag ÄLSKAR hela bloggen :D jag kommer apsolut att följa denna bloggen :D

Svar: Tack,tack och jättemke tack! :D ♥Vi är jätteglada nu! :D

Kram Flisan och Emmis! ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

Sandra säger:

Hej! Jättefin nagelblogg! <33 Jag några frågor bara...varför ska man peta ner nagelbandet? och vart kan man köpa bace coat,top lack och myrrolja? Och vem skulle andvända sniglar för att ta bort vårtor?? XD Ha det! (( kika gärna in på min blogg oxå! xD ))

Svar: Tack!:)♥ Man ska peta ner nagelbanden för att naglen mår mkt bättre av det och man får mkt snyggare naglar!:) Bace coat och Top lack kan du köpa på tex Ullared och alla andra affärer där det finns nagellack;) Myrrolja kan jag fråga Emma var hon köpte det!:) Det var bara ett roligt inlägg!:D;)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-10 | 22:55:43
Bloggadress: http://kaddemumma.bloggplatsen.se/
Evelina säger:

jag liksom visste nt att jag skrev 3 sådana komentarer;D jag liksom var lita "koko" pinsamt :D

Svar: Nejdå, Eve!:D Gör inget!:)♥:D Jaa, lite pinsamt jaa!:D
flisanemmisnaglar.blogg.se

Sandra säger:

Kan inte naglen trilla av för att man typ petar bort nagelbandet hela tiden?? //Kramisa Sandra <33

Svar: Nee,det blir faktist bara bättre om man gör det! :) ♥ Kramisar Flisan och Emmis! :D ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-11 | 22:27:45
Evelina säger:

Men hur kan naglarna må bättre om man gör det ? MVH//Eve

Svar: Det typ stärker naglen för om nagelbanden t.ex. skulle vara jättelångt ner så ser det kanske nt så fint ut o så. Förlåt,men jag är ganska dålig på att förklara! ♥
Kramar Flisan o Emmis! :) ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback