New nails :O

Hejhej.
 
Idag så har jag & Felicia målat våra naglar eftersom hon var/är hos mig idag (yay).
Mina naglar blev såhär: ↓
 
 
 
 
 
 
För att göra dom så behöver du följande:
*bas- &toplack
*vit
*svart
rosa
blå
*grön
*gul
*turkås
*smal pensel
 
 
 

 
 
1. Måla pek- & lillfingret rosa, resten vita. ↓
 
 
 
 
 
 
 
 
2. Måla sedan två ögon på dom naglarna som är vita.
 
 
 
 
 
 
 

                                                                                       3. ↓↓
 
 
 
 
 
 
 
4. Sen tar du några färgglada fäger och målar
en prick av varje färg runt o ögonen.
(tyvärr har jag ingen bild på när jag målade det..)
 
 
 
 
5. Ta på toplack & det är klart!
 
 
 
L Y C K A  T I L L ♥
 
 
 
 
/ flisanemmisnaglar
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback