Halloween naglar

 
 
Hej igen!
 
Idag så målade jag ett par halloween naglar eftersom vi ska ha halloween dag imon i skolan. (vet att halloween är nästa vecka men ändå) men jag kommer nog troligtsvis måla ett par till halloween naglar nästa vecka då det verkligen är halloween. ;)
 
Jag hittade faktist dom här halloween naglarna på google och jag tyckte dom var jättesöta så jag också ville göra dom.
 
men för att göra halloween naglarna så behöver du:
 
*baslack
*toplack
*vit
*svart
*smal pensel
 
 

 
 
 
 
 
 
 
1. Ta på baslack & måla alla naglarna vita.
 
 
 
 
 
2. ↓↓
 
 
 
 
 
 
3. ↓↓
 
 
 
 
 
 
 
 
4. ↓↓
 
 
 
5. Ta på toplack & sen är det klart.
 
L Y C K A T I L L!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/ E M M A & F E L I C I A
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback