Barnens dag

Hej!
 
 
I lördags så var jag på barnens dag & målade naglarna på massa barn. Det var faktist jätteroligt. I början var det inte så jättemånga barn som vågade/ville gå fram och få sina naglar målade men sen efter ett tag så kom typ alla samtidigt.
Som sagt, jag var där i två timmar så jag målade inte alla deras naglar. Kanske bara 1-3 st på varje eftersom det annars skulle tagit mycket längre tid och då skulle jag nt hunnit med alla.
Men ja, det var kul & något som jag skulle kunna göra om. Kanske ska dit igen i December elr ngt, tror det var det iallafall? ;)
 
(och nej, jag bor nt i Nissafors alla som tror det. var bara där och målade naglarna.)
 
 
 
 
/flisanemmisnaglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback