▬♥Sweet nails!♥▬

 
Heej!♥

Jag har målat dom här naglarna↓♥
Dom var väldigt pilliga o man fick ha tålamod, så om
du inte har så bra tålamod så kanske det inte är ngt för dig att ge dig in på!;)♥



Du behöver :
Bas-och topplack, vitt nagellack, rosa nagellack, penslar/tandpetare, svart nagellack och mörkkrosa nagellack!♥


Och, jaa, såhär gjorde jag!♥:D

1. Jag började såklart med att lägga på baslacket, och sedan målade jag halva nageln på tummen o ringfingret rosa.
Efter det målade jag två tjocka streck ner till nagelbandeti dom två kanterna ↓♥




2. Dra vita streck på det rosa↓♥





3.  Måla två svarta prickar (till ögon) ♥
Sedan målar du typ som två treanglar så dom blir som en rosett↓♥♥
 



4.  Måla två mörkrosa prickar vid slutet av de två strecken o sen topplack!♥

 



5. Måla alla andra naglar vita o sedan några rosa prickar på!♥



Och sedan är det klart!!♥



▬♥Lycka till♥▬

~Kramar Flisan o Emmis!♥#~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback