Rosa-Svart-Vit-Manikyr

Heeej!!:)♥

Idag gjorde jag dom här naglarna och jag tkr att dom blev ganska bra!!:D♥


Så här gjorde jag:D

Steg 1:
Börja med att lägga på Bace coat och ett ljusrosa nagellack, sedan tar du en smalpensel/tandpetare
och doppar den i vit färg och tar på nageltippen:D (Som fransk manikyr) Så här:↓




Steg 2:
Måla ett streck med ett glittrigt nagellack där vitt och rosa möts.
Efter det målar du någta streck med svart, glittrigt och vitt(på dom som du inte har målat fransk manikyr på) 


Steg 3:
Fyll sedan i mellan strecken men andra streck↓↓↓ :P




Sedan var det klart!!:D

Stoooooooooooora kramar Flisan och Emmis!!:D♥

Kommentarer
Ebba säger:

Gud vad fina<3

Svar: Tack:D♥Dom va lite pilliga att göra, men det gick väl hyfsat bra;D♥

Kram Flisan & Emmis!!♥:D
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-30 | 20:10:44
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com
Annie säger:

Gud va fina dom är♥Älskar dom♥vem gjorde dom♥??? :)

Svar: Ehe, det var nog jag (F) :D♥Tack!:)♥
Fast egentligen spelar det ingen roll vem som gjorde dom;):D♥♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-01 | 18:16:57
Bloggadress: http://kristyr.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback