Retro Naglar♥#

Heej!:)♥
Började jag fundera på vad jag skulle måla på naglarna och efter en stunds fundering
gav jag upp och bara gjorde något.
Så här blev resultatet:



Tyvärr gjorde jag ingen beskrivning i bilder, men det ser svårare ut än va det igentligen var;)♥

Jag börjagde bara med Bace coat (Nu är det jätteviktigt att du tar det för annars kan du får missfärgningar på naglarna av det svarta nagellacket!), sedan började jag med att göra en ring någonstans på nageln.
Sedan gjorde jag en ring utanför den första, och så höll jag på så tills hela nageln var täckt av ringar
(Förutom innanför den första ringen)
Innanför den första ringen målar du sedan vitt!:)
Så lätt är det, men det tar ganska lång tid!;)
 Om man inte har så bra utrustning, (Penslar Osv.)
eller så bra tåla mod är det nog inget för er att ge er in på:D♥



~♥Stooora kramar Flisan och Emmis!!♥~

Kommentarer
Annie säger:

Gud!!!!
Älskar dom!!!!!!! :)
Ni e verkligen duktiga på att måla naglarna!
Kram,Kram!

Svar: Tack så jättemkt!!:)♥♥Kraaaaaaamar!!♥♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-18 | 10:13:42
Bloggadress: http://kristyr.bloggplatsen.se
Evelina säger:

Fasen vad snygga!!! Jag älskar dom oxå :O
Jag oxå kunna måla så där bra :D

Svar: Mm, Felicia målade dom har naglarna jättefint tkr ja oxå :P ♥Du kan ju säkert oxå måla fint :) ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

Sandra säger:

ååååh!
Sååå fina!!! :D
Ni är ju jätteduktiga på att måla naglarna! Jag är en av era läsare! ;)
Kram!♥♥♥

Svar: Hihi, Felicia målade dom som sagt xD ♥Säg det till henne ! :D
Kul, att du är en av våra läsare, vi vill ha så många som möjligt :D ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-19 | 19:13:50
Fanny säger:

SÅÅ coola o det var bra att ni gjorde beskrivning fast ni glömt ta kort=)

Svar: Tack!!:D♥Haha, jaa, man mst ju beskriva lite iaf;D♥ Min mormor & morfar var här så jag hann nt ta kort efter varje steg:D♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-12-15 | 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback