♥♫Rosa Ankare-Naglar!♫♥

Hejsan!:)♥
Idag gjorde jag ett par rosa-randiga naglar med Ankare!:D♥↓


Du behöver ett rosa naglellack+smal pensel och tjock pensel, ett glittrigt nagellack+smal pensel, ett vitt naglelack+smal pensel, bace coat och top lack;) Lycka till! ;D♥


Steg 1: Börja med att lägga på "Bace coat" och måla vita linjer på varannan nagel.♥↓



Steg 2: Måla sedan streck, med det rosa nagellacket och den smala penslen, mellan dom vita strecken;)↓♥



Steg 3: Måla dom andra naglarna med det rosa nagellacket:)♥↓



Steg 4: Måla ankare på dom hel rosa naglarna!♥ Här är en bild som du kan ta hjälp av: :D♥



Sedan var det klart!:D♥ Hoppas att det gick bra för dig och att du har snygga "Ankare-Naglar" :)♥

Kommentarer
Eve säger:

hehe... jag kommer nog att göra dom naglarna:D men jag kan liksom nt nu föratt jag har radan nagellack:D och mitt borttagningsmedel är slut, och jag vet nt vart man köpet nytt♥ kan ni/ elr vet ni vart man köper det :D♥ MVH// Eve♥♥

Svar: Ååå,så kul att du tnker göra dom! ♥ Aa,man kan köpa borttagningsmedel på t.ex. Lindex,H&M,Gekås m.m. Hoppas du hittar ngt! :D
Kram Flisan och Emmis! ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-20 | 19:09:15
polkaprick säger:

Grymt snygga naglar asså älskar dom riktigt snyggt asså:)
Kramisar Polkaprick

Svar: Tack så mke! :) ♥
Kramar Emmis och Flisan! ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-26 | 20:50:40
Bloggadress: http://polkaprick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback