Nails Supreme (professional nail art)

Hej !
När jag fyllde år så fick jag ett par riktigt bra nagellack med SMAL pensel.
Fick alltså 6 st olika färger.
 
 
 
 
 
 
Sen kan man ju då skruva loss nagellacken så dom blir en å en.
 
 
 
 
 
 
 
 
Om du drar av locket så får du fram den minsta smala "nålen"
som man kan måla jättepilliga saker med, vilket är braaa!
 
 
 
 
 
 
Och om du ist skruvar av locket så får
du fram en vanlig pensel att måla med.
 
 
 
 
 
 
 
Så dom här rekommenterar jag om du tycker det är jobbigt att måla pilliga saker.
 
 
 
 
 
~ Emma & Felicia. ~
 

Kommentarer
Fanny säger:

Hej! Vart kommer dom ifrån? Skulle verkligen vilja ha sånna!:)
Sen får ni gärna kika in på min nagelblogg oxå!
www.naildesign.devote.se

Svar: Hej!Min mormor hade köpt dom t mig när dom skulle resa utomlands. (när man ska flyga flygplan så kan man ju beställa saker därifrån.)Så om du flyger någon gång kan du ju köpa dom. :)Tyvärr, så vet jag inte om man kan köpa dom ngn annanstans, själv har jag iaf aldrig sett dom i ngn annan affär. //flisanemmisnaglar ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2013-07-25 | 11:43:25
Bloggadress: http://naildesign.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback