Rosa- blåa naglar

Hej.


Idag ville jag måla något med mina pärlor som jag har (eftersom jag nästan aldrig har använt dom) så då gjorde jag det. Dom blev väl "okej" men man måste ta på toplack varje/varannan dag om man vill att pärlorna ska sitta kvar.




Du behöver:

Top & bas lack
Rosa
Blå
Vit
Svart
Silvrigt
Pärlor






1. Ta på bas lack på alla naglarna.













2. Måla rosa på ring- och pekfingret och blått på dom andra. (varannan nagel rosa, varannan nagel blå.)















3. Måla sen på tummen och ringfingret tre streck rakt över nageln. (svart, vit och sen silvrigt)

















4. Sätt på pärlor på pek- och lillfingret. (Där jag hade målat rosa tog jag rosa å vita pärlor, på det blåa, blåa pärlor)






5. Sätt på toplack och sen är det klart.









Lycka till nu.
// Emma och Felicia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback