Figurer, typ :D

Heej!
 
Idag har jag målat mina naglar i några konstiga figurer elr ngt! :D Fråga mig nt vad det är... xD
 

Du behöver:
 
Base och top lack
Vit
Svart (smal pensel helst)
Rosa (smal pensel helst)
 
 

Steg 1: Ta på base lack på alla naglarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Steg 2: Måla därefter alla naglarna vita.
 
 
 
Steg 3: Måla sen olika ögon på varje nagel. Men ni behöver
ju nt måla exakt likadana ögon som jag gjorde,
ni kanske har ngt bättre förslag så får ni ju gjärna göra det. (se bild)
 
 
Steg 4: Måla sen lite olika streck som en mun...
(utom på ringfingret)
 
Steg 5: Måla sen en tunga på
ringfingret, tummen å långfingret.
 
 
Steg 6: Sen lite smådetaljer som t.ex. ett streck på tungan m.m.
och lite rosa kinder på lillfingret, pekfingret.
 
 
Och plötsligt var det klart! xD
Hoppas ni gillar det...
 
 
 
Kramar Emmis och Flisan! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Vad söta:-)

Svar: Tack Ebba! :)
Kramar Emmis å Flisan ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-09-15 | 22:57:45
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com
Tilda säger:

Gud va gulliga! :) <3

Svar: Taack! ♥ :)
Kram Emmis å Flisan xD
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-09-16 | 15:42:45
Bloggadress: http://knasiganaglar.blogg.se
Anonym säger:

Vad söta:-)

Svar: Tack igen Ebba ;DDD ♥

kramar Emmis å Flisan ;)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-09-17 | 22:08:43
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback