♥ Converse ♥

 
Heeeeeeeeeej! xDD
Många "e" vet ;DD

Idag har ja målat converse naglar, har gjort det 2 gånger innan men det var innan ja & Felicia hade boggen ;)
Du behöver:
Base & Top lack
Röd
Svart (smal pensel)
Vit (smal pensel)
 
 
 

1: Måla Base lack på alla naglarna.
 
 
 
 
 
 
 
2: Måla naglarna röda. ↓
 
 
 
3: Måla vit längst ner på nageln och två svarta streck (se bild) ↓
 
 
4: Måla sen 3 st prickar på varje sida om dom svarta strecken.
Och sen ett rött streck på det vita.
 
 
5: Sen ska skorna bara knytas :D
Måla med vitt skosnören å så är det klart :DD

 
 
 
Lycka till! ;)
// Emmis & Flisan ♥

Kommentarer
Mee :D säger:

Heeu. Jag älskar era naglar men... Jag tycker att på era bilder så ser dom välldigt håsiga ut. Ser ut som att ni har havit bråttom när ni ha gjort de!! Min åsikt! Älskar annars era idé´er! Byé

(kolla jättte gärna min blogg)

Svar: Heej !
Håsiga? Okej...aa tack för din åskit, ska försöka måla finare naglar men det r ganska svårt...

// Emmis & Flisan :)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-07 | 18:07:19
Bloggadress: http://fellesnicelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback