Skelett!!:D♥

 
Heej!!♥:D

Nu när vi närmar oss halloween är det ju bra att veta vad man ska måla på naglarna, och drf
har vi gjort två inlägg med Halloween naglar!!:D♥
 Det finns bara en skillnad och det är att Emmas Halloween naglar blev mkt snyggare än mina!!:D♥
Men iaf här kommer mina:



Steg 1:

Börja med att måla orange på tummen och måla som ett nyckel hål.↓:)



Steg 2:
Måla i vitt.
(Ett tips är att ta en tandpetare och ta ut den vita färgen i kanterna)


Steg 3:
Måla dit två ögon och försök få dom att se arg-läskiga ut;D
Sedan måla typ som tänder↓:D


Steg 4:
 
Efter det är det bara att måla svart, vitt och orange på dom andra naglarna och sen är det färdigt!!:)♥

Bus eller godis!!:D♥
//Flisan och Emmis!!:D♥





Kommentarer
Ebba säger:

Jag tyckte dina också var super fina!! OCh dem ser ut att vara lättare att göra och det gillar jag<3

Svar: Dom var ganska lätta att göra, men dom blev inte direkt världssnygga;D♥// Flisan o Emmis!!♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-30 | 20:11:46
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback