Pencil nails xDD

 
 
Heej heej! ;D
 
Idag kollade ja runt lite på youtube och så hittade jag ett par "pen nagar" som jag ville göra.
Jag vet att det kanske nt är s höstigt men ja ville göra dom ändå.
Och denna gången glömde ja igen att ta kort "steg för steg" Sorry!
 
 
 
 
 
 
Du behöver:
 
 
 
 
 
 
 
 
Klicka här för att komma där ja hittade dom här naglarna. Hon visar oxå "steg för steg" fast hon pratar på engelska :)
 
Och såhär blev mina, nt lika bra som hennes, hehe! ↓
 
 
 
 
 
 
 
Kramar Emmis & Flisan! ♥
 

Kommentarer
Ebba säger:

Gud va gulliga!:)<3

Svar: Hehe, tack ! :) <3
Kramar Emmis & fliisan ;DD ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-14 | 19:50:16
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com
Klara ;) säger:

Aww så sööta!! ♥♥ ^^

Svar: Tack!!:D♥
Kramar Flisan o Emmis!!♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-15 | 18:11:55
Ee säger:

gud va fina ♥♥♥ dom måste du säga hur man gör :D

Svar: Tack, aa du kan gå in på "youtube" & söka på en som heter "cutepolish" så ser du hur man gör! :D ♥Hoppas du hittar det ;)

Kramizar Emmis å Flisan ;) <3
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-17 | 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback