Månadens gilla!!:D♥

Här kommer månadens gilla igen:
 
 
En bok av Katarina von Bredow som heter "Expert på att rodna" :)
 
När hennes mamma flyttar ihop med sin nya kärlek måste Natalie följa med - ut på landet till en ny skola, mmed nya gäng som inte alls är som hennes gamla.
På köpet får hon  en ny "bror".
Jerker är spännande och snygg.
Natalie dras in i hans trollkrets. Hon märker hur känslorna sjuder i henne.
Är hon kär?
Är det såhär det ska vara?
 
 
 
 
 
Nästa "månadens gilla" är:
 
 
En nagelbandskniv :)
Den använder man till att skära bort lite av nagelbandet och då blir den jämnare och snyggare, och nageln växer bättre och snabbare.
 

(Bild: Beautybynet.com)
 
 
 
Kramar Emmis och Flisan!!♥
 

Kommentarer
Helluu! säger:

Älskar den boken! är såå bääst! :DD

Svar: Jaa, både jag och Emma har läst den oxå och vi älskar den!!:D♥Verkligen en rekomendation!!:D♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-31 | 18:24:22
Ebba säger:

Älskar den boken oxå, jag har den hemma och jag ska nog läsa den igen snart<3

Svar: Mm, den äger ;D ♥Hihi, okej :)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-02 | 11:57:49
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com
Sandra säger:

Usch! Den där "kniven",ska man verkligen skära i nagelbanden med den??? Hjälper det? O.o det verkar göra ont...:) eller så är det bara jag som fjantar mig! :D <3 Finfin blogg ni har förresten! :)

Svar: Haha, nej Sandra!!:P Man skär ju i naagelbanden och det känns inget;)
Men man ska inte skära bort för mkt, då låsnar skinnet som är under nagelbandet:D
Haha, det gjorde jag :/ :D♥
Tack!!:)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-11 | 22:33:16
Bloggadress: http://kaddemumma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback