Är såå ledsen..

 
 
Heej!

Vi (elr iaf jag, Emma) är så jätteledsen för att vi / jag nt har lagt upp naglar på jättelänge.
Men det är bara så att vi / jag nt har haft tid. Har haft så mke annat med kompisar, skolan, prov, läxor & hadboll.
Och Felicia har ju varit borta i 2 veckor oxå. ;)
 
 
Men imon när ja kommer hem (blir på kvällen, nt hemma på dan) så ska ja måla mina naglar elr på lördag. LOVAR! Vet bara nt vad ja ska måla. ngt tips kanske? :)
 
 
 
 
 
Ha det bra sålänge !
// emmis & flisan ♥
 
 
 

Kommentarer
Klara säger:

Hihi kan nt du/ni göra Musse Pigg/Mimmi Pigg-naglar?? Fast om ni nt vill elr vet hur man gör, så gör det inget! <33 :D

Svar: Jaa, jättebra idè!!:D♥ Ska försöka komma ihåg att göra dom så snart som möjligt;)♥
Tack för tipset!!:D♥
Kram Flisan och Emmis!:D♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-11 | 18:51:12
tilda säger:

Kolla in vår blogg

Svar: Jaa, nice:D
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-11 | 18:59:04
Bloggadress: http://www.BestFriendsForever.blogg.se
ebba säger:

Bra att du ska göra nya naglar, kolla eran blogg varje dag!:)

Kram<3

Svar: hihi, tack Ebba! <33
// Emmis & Flisan ;DD
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-10-12 | 19:15:28
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com
tilda säger:

förlåt våran blogg är så här

Svar: Okej :)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-12-01 | 11:43:44
Bloggadress: http://bestfrindsforever.blogg.se
tilda frida säger:

kolla in vår blogg det var vi som gjorde bestfrindsforever.blogg.se men den togs bort på något konstigt sätt

2012-12-16 | 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback