Kaniner!♥

Heej!!:)♥
Min lillasyster ville att jag skulle måla kaniner på henner naglar, så jag
gjorde det!!♥:D
Såhär blev dom: ♥




Såhär gjorde jag:

1. Jag började såklart med att lägga på Bace coat.
Sedan målade jag som små vita halvmånar längst ner på nageln:)♥↓



2. Efter det gjorde jag två streck, som öron;)♥↓



3. Sedan var det bara att måla små rosa streck i öronen och en rosa nos, svarta
prickar till ögonen och sedan var det klart!!:)♥
Jättelätta!!:)♥


~♥Kramiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisar!!♥~
~Flisan ♥ Emmis~

Kommentarer
Annie säger:

Vad söta!♥

Svar: Tacktack, säg det till Felicia! :D ♥ (Hon gjorde dom)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-22 | 18:46:49
Bloggadress: http://kristyr.loggplatsen.se
Ebba säger:

Naw, vad gulliga!:)

Svar: Hihi, tkr jag med(Emma) eftersom Felicia gjorde dom :D ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-11-23 | 21:00:31
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback