Snöflingor :)

 
Heej :)


Idag ville jag måla ett par naglar som skulle vara lite vintiga men ändå inte för mke, eftersom jag tkr att måla tomtar är lite lite för tidigt än:)









Du behöver;

Bas & Top lack
Ljusblå
Vit
 
 
 

1. Ta på bas lack på alla naglar.
















2. Måla ljusblått längst ner på alla naglar. ↓







3. Sen målar du bara 1 / 2 snöflingor på naglarna & så är det klart. Jag hittade en väldigt bra bild på hur man målar en snöflinga på en nagelblogg som jag läser.  ↓
 
 
                                            ( bild: från www.nailschool.se )
 
 
 






Sen tar du bara top lack över och så är det klart.









Lycka till nu !! 



// Emmis & Fliiisan ♥
 

Kommentarer
Sandra säger:

Har du snö på fingrarna??? :3

Svar: Hihi, aa :D ♥Det var liiiite kallt ;P
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-12-10 | 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback