Nyårsnaglar ☺

 
Hej ☺

Jag ville måla några nyårsnaglar men jag kom inte på vad jag skulle måla så jag fick typ ta bort nagellacket 2 gånger innan jag kom på något att måla. Så det blev ett par silvriga naglar.
Ni kanske inte tyker det är 'nyårsnaglar' men jag tyckte det, tror jag xD





Du behöver:
Bas & top lack
Silvernagellack
Lim (för stenarna/paljetterna)
Paljetter
Glitter nagellack, silvrigt
( Om du vill, en handkräm som du tar när du är klar )






1. Ta på bas lack.














2. Måla naglarna silvriga.









3. Måla på glitter på ALLA naglar. (Jag fick måla 2 lager.)



Första lagret:                                                                       Andra lagret:


 






4. Sen ska du sätta på paljetter på varannan nagel!
Ta lim under den och sen sätt fast dom.










5. Ta på top lack & sen är det klart !!









Lycka till nu ! :*

// Emma & Felicia ☺♥

Kommentarer
Elinssmink säger:

Fina naglar dom var verkligen festliga!

Svar: Tack :)Kul att du gillade dom Elin :D ♥

P.S Du har en bra blogg ! :DD

// Emma & Felicia
flisanemmisnaglar.blogg.se

2013-01-07 | 12:58:18
Bloggadress: http://elinssmink.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback