☺ Nagellacksställ ☺

 
Hejhej igen!

Sorry, för dålig uppdatering på länge men vi har målat naglarna, det är bara det att vi nt har lagt upp dom bara. Och så har vi försökt fixa till vår bloggs framsida men det går inget vidare... vi får nt till bilden riktigt...

 

I julklapp så fick jag ett nagellacksställ. ☻ (JIPPI!)
Så nu har jag flyttat mina naglack dit istället (innan hade jag dom bara på en vanlig hylla)



FÖRE:

 





EFTER:










Så vad tycker ni, blev det bästnär dom stod i nagellacksförvaringen eller utan? :)







Kram Emma & Felicia ♥

Kommentarer
Frida säger:

Hej vet någon av er vart man köpte den här. Härliga naglar ni gör föressten. Efterom ni fick den i julklapp så vet ju inte ni vart den är ifrån men snälla fråga era'/Din förälder vill verkligen ha en sån där: Tacksam för svar

//xoxo Frida

Svar: Hej på dig med :)Ja, jag vet att min mamma beställde den från :http://www.fairynails.se/forvaring/98-stall-for-nagellack.html
Om du går in på den sidan så kommer du till det nagellacksstället. Hoppas det hjälpte :D <33
flisanemmisnaglar.blogg.se

2013-03-04 | 17:13:27
Bloggadress: http://fridolidasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback