Rutiga naglar,typ (:

Heej! :)
Idag kände jag nt för att måla ngt speciellt så jag målade bara vanliga rutor typ. :)
 
 
Om du vill göra dom så behöver du:
Basecoat och toplack
Vit
Ljuslila (smal pensel)
Svart (smal pensel)
 

 
Steg 1: Sätt på Base coat på alla naglarna,för att skydda dom.
 
 
 
Steg 2: Måla sen naglarna vita. (: ↓                   
 
 
 
Steg 3: Dra sen lila raka streck över nageln. (3 st) ↓
 
 
 
Steg 4: Måla sen så att du får kvadratiska rutor. 
 
 
Steg 5: Fyll i varanann ruta,så att det blir som en schakbräda. ;)
 
 
Steg 6: Gör sedan det som du gjorde i steg 2 & 3,fast med en svart
pensel istället,o sen tar du bara toplack över för att det ska hålla längre.
Sen är det klart! ;D ♥
 
Kram Flisan och Emmis! :) ♥

Kommentarer
Polkaprick säger:

Så himmla fina naglar ni har♥ tittar in så fort ni gör nya inlägg
Kramisar polkaprick

Svar: Tack så jättemke! :) ♥ Ååå,vi blir jätteglada för att du tittar in ofta! Tack! ♥
Kramar Flisan och Emmis! :) ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-08 | 12:31:40
Bloggadress: http://polkaorick.blogspot.se
Ebba säger:

Fina naglar! Kolla gärna in min blogg, jag lägger också ut naglar då och då. Tryck på katergorin Naglar!

Kram♥

Svar: Jaa, det får vi göra!!:D♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-09 | 18:31:05
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback