Prickiga, snabba och lätta naglar:)♥


Hej!♥
Igår målade jag mina naglar prickiga och jag tyckte att dom blev ganska bra och att dom var väldigt lätta att göra!♥
Du behöver:


Steg 1: Måla med Bace coat på naglarna och sedan med det ljusrosa nagellacket!:)♥↓


Steg 2: Måla sedan prickar med det skrikrosa nagellacket och en smal pensel!:)♥


Steg 3: Måla sedan mer prickar fast med det glittriga nagellacket och Top lack!:)♥


Det var allt!:) Hoppas att du blev nöjd med dina nya prickiga naglar!♥:)
Kramis, kramis Flisan och Emmis!:)♥

Kommentarer
Ebba säger:

Fina! Ska nog göra såna eftersom har glittrit nagellack i tunn pensel! Det rosa får jag nog ta med tandpetare i så fall!=)

Kram♥

Svar: Tack! Bra att du har sån fantaci (Vet inte hur det stavas) :D Annars om det inte går så bra med tandpetaren så kan du doppa den smala penslen till det glittriga nagellacket i Aceton. Sen blir den helt ren och du kan använda den i det rosa nagellacket;) (Mer tips hittar ni i kategorin "Tips" ;):D♥Kram Flisan och Emmis♥♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-09 | 18:27:11
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback