Pappas snygga manikyr!:D♥

Heej!:)♥
För ett tag sedan målade jag min pappas tumm-nagel;)♥
Du behöver: Bace coat, top lack,1 Rött nagellack, Smal/tjock pensel till det blåa nagellacket och smal pensel till det vita nagellacket;)♥


Steg 1: Börja med att måla på Bace coat och rött nagellack;)



Steg 2: Gör sedan en blå kvadrat på vänster sida av naglen, sedan gör du sträck från kvadraten ut mot naglen (Se bilden nedan för att förstå)↓ :D♥


Steg 3: måla prickar/stjärnor i den blåa kvadraten och måla på Top lack!:)


Sedan är det klart!:) Nu har pappa en supersnygg  tumm-nagel!:)♥
Många kramar Flisan och Emmis!:)♥


Kommentarer
creando säger:

Det var den snyggaste pappanagel jag har sett :)
Kramar Kicki

Svar: Hehe,tack! :) (Flisan gjorde den) ;D
Kramar Flisan och Emmis! ♥ )
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-09 | 00:58:21
Bloggadress: http://creando-kicki.blogspot.com
polkaprick säger:

Snygg tumme;)
Kram polkaprick

Svar: Haha, tack!:) Det tyckte jag med, men mamma och pappa tyckte att det var fjolligt!!:D♥:P;)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-09 | 12:22:57
Bloggadress: http://polkaprick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback