Hello Kitty med manikyr,typ :)

Hej hej! :)
 
Idag har jag målat ett par "Hello Kitty-Fransk Manikyr" naglar elr vad man ska kalla dom för ngt. :)
Målade dom för jag skulle nt hunnit så mke mer.
 
Du behöver:
Base coat och top lack
Vit
Svart
Röd
Gul-Orange
En ljus,ljus,ljus rosa (behövs nt om man nt vill)
 

Steg 1: Måla på Base Coat (som alltid) på naglarna för att skydda dom.
 
 
 
Steg 2: Måla på den ljus,ljus rosa på naglarna.
(kanske nt syns så bra på bilden) ↓
 
 
Steg 3: Måla som på fransk manikyr en vitt streck längst ner på nageln. ↓
 
Steg 4: Måla 2 st svarta prickar som ögon och en prick längre ner som näsa.
(Gör bara detta på tummen och ringfingret) ↓
 
 
Steg 5: Måla sen en röd rosett. P.S: Den ska nt vara precis
i mitten utan lite på sidan,men nt för mke. ;) (nt bra bild,vet) ↓
 
Och sen...så är det klart! ;D Jätteenkelt ju! :D
 
Kram Flisan och Emmis! ;D ♥

Kommentarer
Ebba säger:

Vilka fina naglar! Har också fransk manikyr nu fast utan hello kitty!♥

Kram!♥

Svar: Tack♥ Gud va kul att du tar hjälp av våra nageltips!♥:)Kram på dig med!♥ //Flisan och Emmis!:)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-05 | 20:50:00
Bloggadress: http://www.lifewithebba.blogspot.com
Sandra säger:

Hej! Jätteformat naglar! Jag försöker göra dem men lyckas inte så bra...;) (vet att ni inte kan hänga så ofta men jag skulle tycka att det vore kul med mer naglar och sånt...) :D

Svar: Tack Sandra!:) Pappa ska hjälpa med att lägga in mina nagelbilder snart (I helgen typ) Så snart kommer det bli 3 nya inlägg;)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-07 | 17:19:47
....... säger:

(H) <3

Svar: <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3:an på dig med!:)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-07 | 17:20:50
polkaprick säger:

Ååh... så fina naglar jag har titta alla era inlägg. Ni är så duktiga!
kram Polkaprick

Svar: Tack, "Polkaprick" :D Älskar din blogg, supersöt!:)♥ Kram Flisan och Emmis!:)♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-08-07 | 18:51:04
Bloggadress: http://polkaprick.bogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback