Glitter naglar,tror ja?

Heej! xD
 
 
För några dagar sen köpte ja ett nytt glittrigt nackellack från gekås (16 kr) Det finns säkert på andra affärer oxå fast då kanske det är lite dyrare.
Så då var ja tvungen att testa det så ja målade ett par väldigt enkla naglar med det glittret ;D
 
Ledsen, men ja har nt gjort "steg för steg" nu, för ja glömde att ta kort, sorry!
 
 
Här är dom iaf...
Du behöver:
Base & top lack
Vit
Svart
Silvrig
Glitter
 

Har du frågor hur man gör dom fråga oss i kommentarerna ;)
 
 
 
 
♥ Kram kram ♥


 

Kommentarer
E...♥ säger:

Jag älskar dom naglarna♥♥♥ Det var dom snyggaste jag sett♥

kram eve♥

Svar: Aw, tack så jättemke ♥ Vad glad ja blir nu :) ♥
Kramar Emmis & Flisan ♥ :D
flisanemmisnaglar.blogg.se

En glad tjej! säger:

Hej jag skulle vilja att ni gjorde steg för steg naglar


Tack på förhand / En läsare som läser er blogg

Svar: Heej heej :)
aa, det brukar vi ju göra, det var bara att jag glömde det på just dom här naglarna ;)
Men vill du veta hur man gör dom? Isf kan ja gärna säga det :)

Tack för tt du läser den, ska blogga lite snart igen. Kram Emmis & Flisan ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-09-25 | 19:14:44
Frida säger:

Hej ett tips är att ta nagellack remover på en tops och sen ta bort det som kommit utanför så blir det snyggare



Svar: Det brukar ja göra ibland men tack för tipset ändå ;)
flisanemmisnaglar.blogg.se

2012-09-27 | 18:21:21
E...♥ säger:

Jag måste bara få veta stag för steg på dom naglarna
♥ Kram Evelina

Svar: hihi, det är jätteenkelt !Måls bara halva nagen vit, halva svart. Sen måla du bara ett silvrigt streck emellan och målar glitter över dom. Sen är det klart! Hopaps du fattar. ;)

// Emmis & FLisan ♥
flisanemmisnaglar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback